Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

fredag 30 april

Publicerad 2010-05-01 00:18:13 i Blandat,

Egentligen är det redan maj, klockan är över tolv när jag äntligen sätter mig ner i soffan. Det har varit en hektiskt dag, precis så som det blir när man ska ha gäster. Totalt var vi tio vuxna och femton barn, fullt hus! Tur att man inte gör det så ofta =)

Men det blev lyckat. Maten smakade bra, vårtalet som hölls på kyrkbacken var underhållande. Vi fick se vårbrasa och fyverkerier och därefter var det kaffe och efterrätt hos oss.

Nästa äventyr blir resan ner till Halmstad. Jag känner mig ganska tröstlös, men ger det en chans till. Vilken lycka om min lilla Fia kunde bli frisk och må fint igen.

Trevlig natt önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-01 10:20:17

Kram, Lycka till och trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela