Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Tömkörning i skolsken

Publicerad 2010-04-03 15:53:02 i Finemang,

Vilket härligt vårväder! Vill nästan inte gå in ... men måste hinna fixa i ordning oss inför kvällens påskmiddag.

Tömkörningen med Fia gick bra. Fick lite hjälp av mannen så att vi kunde prova att dra ett däck i linor efter henne. Hon var på helspänn men höll sig ändå i skinnet. Men innan vi spänner för vagnen måste vi nog göra detta ett antal gånger så att hon lär sig att slappna av. Hon var duktig i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela