Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

fredag 2 juli

Publicerad 2010-07-02 23:10:35 i Blandat,

Precis hemma från jobbet. Har varit en lång men lugn kväll, inga stor nyheter i morgon =)
Hästarna har varit inne stora delar av dagen på grund av värmen så nu går de ute. Tror att det blir en innedag för dem i morgon igen. Värmen är tropisk ...
Lillkillen har feber och  ligger här som en brännhet ugn, ska snart lägga mig och försöka söva honom.
Hoppas ni alla har fläktar som svalkar i det varma varma sommarvädret. Må gott önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela