Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

lördag 3 juli

Publicerad 2010-07-03 22:54:06 i Blandat,

Vilken värme! Jag har suttit inne hela dagen med två febriga barn, en lillkille och en stor tjej. Båda har pendlat mellan 38 och 40 och det har inte varit roligt i denna värme.
De andra har varit på stranden och badat. Nu i kväll har vi haft världens grillkväll med mormor och morfar, syster och hennes sambo och hans föräldrar och syster. Jättemysigt och gott.
Nu ska mellankillen och kusinen gå ut i tältet och sova, mannen hänger med. Får se hur länge de stannar där.
Hästarna är ute för de har varit inne flera timmar mitt på dagen.
Må gott önskar en trött och varm UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-07-03 23:15:41

Samma här! Min hästar stod inne mellan 11-16 och får gå ute i natt. Jag tar in dem i morgon förmiddag igen. Jag tror inte det är så mycket knott ute på nätterna när det är så varmt, men för säkerhets skull skall jag ut i hagen nu och kika på dem. Stackars Tinna går ensam.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela