Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

onsdag 14 juli

Publicerad 2010-07-14 22:58:54 i Blandat,

Fyra dagars ledighet är över och i dag/kväll har jag jobbat på tidningen igen. Åter igen var det en lugn kväll, sommartorkan har börjat och då har vi inte så mycket heta nyheter att presentera.

Hästarna har faktiskt varit ute hela dagen, det har varit lite svalare, men de har ändå stått bak i skuggan vid uteboxen. Leia har till och med stått inne i uteboxen under vissa stunder i dag. Jag tror att det blir bra även på sommaren när vi har ett större utestall. Den box vi har nu ska utökas så totalt blir det ett utrymme på nästan 22 kvadratmeter, där två hästar ska bo nattetid och resten får möjlighet att vara där på dagarna.

Ha en skön kväll önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela