Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Söndag 4 juli

Publicerad 2010-07-04 23:09:23 i Blandat,

Det blir inte mycket bloggande på mina jobbdagar. Kommer inte hem förrän efter elva och då har jag varit borta sedan halv två...

Hästarna har gått ute en del idag, men har blivit avsvalkade genom att stå inne i vårt svala stall. Vi var vid stranden på förmiddagen och när jag åkte till jobbet så åkte familjen och kusinerna till Chaparral och busade runt i hettan. Båda feberbarnen har varit feberfria i dag, men de har tyvärr inte ätit så mycket.
Idag är det förresten min namnsdag, grattis till mig. Må gott önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-07-04 23:31:26

Ja, grattis till dig! Tänkte just kika över och gratta och såg att du själv nämnt det. Må gott!

Postat av: Olivia :D

Publicerad 2010-07-05 08:57:58

Grattis i efterskott (:

Kram

Postat av: Casperellinor

Publicerad 2011-03-17 10:36:44

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela