Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

måndag 7 juni

Publicerad 2010-06-07 20:41:53 i Blandat,

Hemma igen efter två timmar i kyla och regn på stallklubbens avslutande dressyr"tävling". Oj vad det tar lång tid med dressyrprogram. Elva ryttare red och det tog nästan två timmar. Nu har jag äntligen köpte en kamera så här kommer några bilder från kvällens äventyr.


Dennis var inte på sitt bästa humör, trött och slö och ville inte alls. Men tjejerna kämpade på bra.



Prisutdelning, diplom, godisklubba och märke anno 1997.




Fler duktiga ryttare och hästar.

Och så en rapport från Finemangs kärlekssemester. Hingstägaren mejlade mig tidigt i dag och berättade att Fia var helcool, hon hade börjat visat intresse för snyggingen och på kvällen gick det bra att betäcka henne. Nu blir det ett försök igen i övermorgon. Kanske kan vi hämta hem henne till helgen. Skönt, för vi saknar henne redan.

Ha en trevlig kväll önskar UZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela