Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

onsdag 23 juni

Publicerad 2010-06-23 10:15:31 i Blandat,

kl 10.15
Alla fyra hästarna låg precis ner i hagen. Vilken bild tänkte jag. Ut med kameran och med följde vår lilla hund Tilda. Tror ni att hon var tyst. Skällde skällde skällde och vips så var all hästarna uppe. Typiskt.

Här är den enda bild jag fick i alla fall ...



Och här är bild-förstöraren ... vår älskade Tilda, welsh springer spaniel, snart tio år.



Nu ska vi ut i stallet. Tjejen har en kompis här. Sedan blir det jobb för mig. Vi ses UZ


Kl 11.59
Nu har vi varit ute en sväng. Tjejen på Vilma, tjejens kompis på Fia, lillkillen på Dennis och storkillen på cykel. Det gick jättebra. Fia var snäll och glad och lagom pigg, Vilma var en kanonkula som vanligt. Och Dennis skötte sig fint. Han gillar att bara få vara med och promenera - helt utan krav. Tjejen och kompisen red en lite längre runda och så här såg det ut innan vi gav oss av.





Hela gänget! Visst är de fina =)

Nu piper ugnen, maten är klar! Ses igen, UZ

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela