Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

torsdag 17 juni

Publicerad 2010-06-17 22:02:09 i Blandat,

I dag har det verkligen varit varmt och härligt. Har haft ute Leia och longerat lite, hon var inte på humör alls och jag tror att det berodde på värmen.

De andra har bara gått och slöat hela dagen.

Nu har vi nyss kommit hem från uv-lägret. Trodde tjejen skulle följa med hem och sova en natt, men det ville hon inte. Hon hade det jättemysigt på lägret och nu är det inte förrän på söndag som vi får åka och hämta henne.

Killarna somnade på vägen hem och snart ska jag också sova. En god natt till er önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela