Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Välkommen

Publicerad 2010-03-31 20:44:16 i ,

Den här bloggen ska handla om våra fyra hästar och allt som sker kring dem. Hästarna ska så småninom presenteras en och en och jag ska skriva om arbetet med dem.

Idag har jag varit ute och tömkört Fia. Det var kanske femte gången vi gjorde det och det fungerade finfint. Hon är lite känslig för ljud och rörelser bakom henne, men jag tror att det kommer att bli bra. Hon är så fin =).

Om några dagar ska vi åka till en osteopat med henne för att se om han kan lösa hennes rörelsestörning. Sedan ger jag upp! Då blir det betäckning och promenadridning/körning.

Så småningom kommer jag att presentera våra hästar en och en och också lägga ut bilder på dem.

Sov gott, UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela