Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

måndag 24 maj

Publicerad 2010-05-24 21:23:58 i Blandat,

Stallklubben idag igen. Och även idag strulade det lite ... den ordinarie ridledaren ringde och meddelade att hon brutit foten så hon kunde inte komma.

I stället beslutade jag att det var dags för terminens uteritt. Vi brukar alltid rida ut minst en gång per termin så det passade perfekt idag. Ponnyerna var dessutom lite sega efter helgens övningar.

Dennis och Vilma skötte sig, och tjejerna var nöjda.

I morgon ska jag ut med stalltjejen och rida. Det ska bli kul =)

På återseende UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela