Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

måndag 3 maj

Publicerad 2010-05-03 20:22:01 i Blandat,

Ännu en måndag och ännu en eftermiddag med stallklubben vid Prästgården. Både Dennis och Vilma gick två pass och idag stod det hoppning på schemat.

Faktiskt hade Dennis kvar lite av sin glädje från gårdagens uteritt och han gick på ganska bra. Båda eleverna fick prova på att skutta över det lilla hindret och de verkade nöjda med att det gick i lugn och stabil takt.

Vilma hoppade som vanligt med glädje, ibland lite häftigt men tjejen hängde med och tyckte det var jätteskoj.

Nu går vårt lilla hästgäng fortfarande ute, vi går ner till stallet lite senare för att ta in dem och stretcha Fia. Hon har busat som sjutton i hagen i dag och verkar må fint för tillfället.

I morse messade jag osteopaten och frågade om Back on track, men han har ännu inte svarat. Hoppas att det inte dröjer för länge ...

Trevlig kväll önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Melina

Publicerad 2010-05-03 22:35:09

sv: haha, joo det kan ju bli ett alterativ, v får se hur det är om några dagar :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela