Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

onsdag 12 maj

Publicerad 2010-05-12 23:48:17 i Blandat,

Idag blev det ett sent inlägg, klockan är kvart i tolv. Vanligtvis sovtid för mig. Men i morgon är det ju ledigt och då blir kvällen genast lite längre.

Regnet har gjort att hästarna varit kalla och blöta och det blev inte mycket med hästeriet idag. Men vi har varit och tittat på en nykomling i byn. En ny liten vit welsh mountain som ska fylla hålet efter den som så tragiskt fick tas bort tidigare. Ska bli spännade att se hur den utvecklas.

Nu är det absolut sängen för mig, sov gott önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela