Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Fredag 7 januari

Publicerad 2011-01-07 19:53:22 i Blandat,

Dagarna går ... lovet är över och i dag var jag tillbaka i skolan igen. Vi pratade och planerade mest. Det ska bli kul att se alla barn igen när de kommer på måndag.

Tjejen har ridit sin lilla Saga en del. Det var lektion i snöblåst i går och idag blev det skogen. I onsdags tömkörde jag henne lite och det fungerar jättebra. Mycket av hennes kvickräddhet är borta och kanske kan vi köra in henne någon dag.

Lägger ute en sommarbild fast det verkar som det var kallt ändå eftersom jag har mössa på mig!!! Det var när vi löshoppade Leia och de andra vännerna. Härlig färg på träd, gräs och alla gula ogräsblommor.

Sommar är härligt.





Nu öppnar vi godispåsen! Ha en skön fredagskväll, önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela