Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Torsdag 9 juni

Publicerad 2011-06-09 14:27:04 i Dennis,

I dag fyller Dennis 20 år! Tänk vad tiden går fort. Jag kommer så väl i håg den där tiden då vi gick och vakade över Balett och när vi äntligen fick se den lille skrutten som gömt sig där inne. Han var ljus fux och hade ett underbart litet welsh-huvud. Tyvärr har jag ingen bild från den tiden i datorn men här är han i vuxen ålder.



Vi saknar honom, men snart åker vi nog och hälsar på igen.

Ha en skön dag önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-11 12:20:24

Vilken fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela