Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Söndag 15 april

Publicerad 2012-04-15 21:08:17 i Blandat,

Dagarna går fort. Tjejen och lilla Vilma tog en tredje placering på tävlingen förra veckan. Lyckan var stor eftersom hon var den enda a-ponnyn bland alla b-ponnyer. Roligt att visa att även de små kan =)
Banbyggaren var framme och berömde dem och mammahjärtat klappade stort och starkt.
Nu blir det en liten klubbhoppning nästa söndag och därefter har tjejen övertalat mig om att åka iväg på ännu en lokal tävling. Hmmm, det börjar bli mycket nu ;)
I går red vi hopplektion och jag och Lillebror skötte oss utmärkt. Jag tar ett tag i manen över hindrena och blundar, bara lite, och då fixar han det galant. Vilken prins han är.
På allmän begäran kommer här två bilder. De är från när han bodde hos sin ägare, men han ser precis likadan ut nu.
Visst ser han snäll och söt ut.
Ha en trevlig söndagskväll önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-17 13:10:43

Åh, han ser ju riktigt fin ut!!!

Visst är det kul att hoppa!

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-19 21:37:40

Lillebror ser underbar ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela