Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

fredag 30 juli

Publicerad 2010-07-30 16:29:42 i Blandat,



Vad vädret styr livet! Har ni tänkt på det? I dag har varit en riktig innedag. Regn och rusk utanför fönstret och tillfälle för städning och plock i huset. Suck! Städning är ett nödvändigt ont. Men lite kreativt också, planer har formats för vårt sovrum - dit ska köpas bokhyllor till förvaring.

Hästarna tog jag in i morse. Leia var torr och varm under täcket så hon mådde fint. Strax efter två kom massören igen och gav henne en omgång. Det gick bra och hon tyckte spänningarna hade släppt ordentligt. Men det blir fortsatta skrittpass med henne i raskt takt. Inte så mycket trav som tidigare. Vad bra det är att man alltid lär sig nåt =)

Nu kommer jag ta en paus i bloggandet ... behöver lite datorfri tid =) Men jag återkommer! Skriv gärna en hälsning eller kommentar, jag vet nästan vilka alla är som läser, men det finns några hemliga läsare och er är jag lite nyfiken på.

Tills jag kommer tillbaka, ha det gott och glöm inte bort mig helt, kram kram från UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-07-30 23:35:57

Även jag tar en bloggpaus under tiden vi är i Lettland. Hörs när vi kommer hem. Sköt om er! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela