Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

måndag 5 juli

Publicerad 2010-07-05 23:21:22 i Blandat,

Har jobbat igen, det blir mycket hästpengar ... det är ju därför jag "dubbeljobbar". Jag jobbar på mitt sommarlov för att tjäna in pengar till våra hästar. Bra tycker jag =) Men många tycker att jag är tokig som inte njuter av ledighet och semester. Mannen är ledig i sex veckor i stället så barnen får vara hemma.

Men i morgon är jag ledig, och ska vara med barnen hela dagen. Förhoppningsvis blir det mycket hästvård, värmen har hindrat oss i ett par dagar nu.

Bjuder på en vinterbild för att svalka ner er lite =)


Från i vintras då vi fodrade både fåglar och rådjur ... vilka kontraster.

En god och sval natt önskar jag er, UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela