Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Söndag 13 juni

Publicerad 2010-06-13 20:40:52 i Blandat,

Höstväder idag igen, men dock inget regn ... var är sommaren? Tjejen mår bättre idag men har fortfarande ont i sin lilla haka. Det blev alltså ingen ridning i dag eftersom hon inte kan ha hjälm på sig. Istället löshoppade vi hästarna. Vilma och Dennis älskar det. Leia tycker nog mest att det är förvirrande men hon har inte gjort det så många gånger ännu och förutsättningarna är allt annat än proffsiga ...

Här kommer lite bilder som tjejen tog.





Leia hoppar

Trodde vi skulle få hämta hem Fia från hingsten idag, men när jag ringde och kollade berättade hingstägaren att Fia fortfarande brunstade och då var det bättre att hon stannade några dagar till. Hoppas att det tar sig ... saknar henne så.

På återseende önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-06-13 22:00:44

Vilken hoppglädje!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela