Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Måndag 2 maj

Publicerad 2011-05-02 21:00:20 i Blandat,

Har tagit det lugnt i dag ... behövde det efter en intensiv helg med kvällsjobb på tidningen både i fredags och söndags och fest med tillhörande städ och matlagning i lördags och dessutom hann vi med en hopptävling.

Saga och tjejen valde att skritta ut en runda i dag, Vilma var med på stallklubbens lektioner. Hon får nog en vilodag i morgon.

Läste ett härligt citat igår som jag har diskuterat med mina skolbarn idag. Vem som skrivit det är okänt.
Men det är helt klart tänkvärda ord.


Motgångar får vissa människor att bryta samman,
andra att överträffa sig själva.

Ha en skön kväll önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela