Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Glad påsk

Publicerad 2010-04-03 08:20:25 i Blandat,

Solen skiner och hästarna är utsläppta. Ensilagebalen börjar ta slut så jag släppte dem i hagen där balen ligger så att de kan dammsuga resterna. Det brukar de vara bra på.

I dag är det påskfest, men jag ska försöka hinna ut och tömköra Fia, måste bara in till den stora staden först och handla påskgodis till de små (och lite till oss stora).

I kväll blir det middag i grannbyn.

Rapport från tömkörningen kommer senare! UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela