Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

tisdag 20 april

Publicerad 2010-04-20 20:28:48 i Blandat,

Kollade Fia idag. Lite bättre rörde hon sig, men fortfarande trippar hon i avsaktning på böjt spår. SKIT!!! Och hon är väldigt irriterad när vi ska göra våra stretchövningar, särskilt med höger bak. Vad ska jag göra nu? Känner mig helt villrådig. Hade hoppats på ett tydligare resultat, men kanske ska försöka glädjas över den lilla förbättringen som ändå finns. På fredag när jag är ledig ska jag ringa osteopaten och rådfråga, suck ....

Tänkte rida Leia idag men ponnytjejerna hann inte vänta, och vi hade körningen till UV med tjejen och hennes kompisar. Gick på en promenad med Leia istället, mysigt, men tankarna rörde sig mest kring Fia och hur jag ska göra.

Dennis och Vilma fick vila. I morgon kommer nog granntjejen och rider.

Må fint önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela