Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Söndag 12 december

Publicerad 2010-12-12 09:01:35 i Saga,

Det är söndag morgon och det är bara jag och lillkillen som är vakna. Hästarna är fodrade och utsläppta och faktiskt var en hel del av julpyntet kvar - en del låg i boxarna ... och en del var uppätet.

Fick bilder från stalltjejen igår från gårdagens ridlektion. Det är stalltjejens mamma som tagit dem. Och här kommer några.



Stolt mamma tillsammans med bästa tjejen och fina Saga.



Första galoppen.



Fina stalltjejen och hennes fina Dagmar.

Ha en skön söndag önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela