Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

onsdag 7 juli

Publicerad 2010-07-07 23:23:50 i Blandat,

Ännu en jobbdag, och det har gått bra. Lite struligt med vändningar i artikelinnehåll och så. En sida fick jag göra om efter att den var skickad på grund av att allt innehåll förändrades, men  det var ändå en bra kväll ...

Läste dock lite många snyftbloggar, sådana bloggar där mammor skriver om sina sjuka barn, eller äkta hälfter skriver om sina förlorade respektive. Hu vad sånt är jobbigt, livet är så skört. Varje dag är meningsfull, speciellt med barnen.

Hästarna har gått ute och stått inne, försökte städa stallet på förmiddagen, men barnen tyckte det var trist så det blev mest att vi plockade ut allt ur sadelkammaren ... och sedan lyfte in det igen. Insåg att jag har allt för mycket grejer och måste organisera lite bättre, speciellt om det ska komma in en ny liten vän som behöver plats.

Nu är det sängen som gäller, kram UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela