Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

torsdag 15 juli

Publicerad 2010-07-15 19:15:39 i Leia,

I dag har vi varit ute på ängen och ridit. Först med Vilma och Dennis och två av mina skoltjejer och sedan med Leia och Finemang och jag och tjejen. Första gången vi var där var det helt okej, det var nästan lite regnigt och svalt. Men när vi var där andra gången hade regnet försvunnit och solen kom fram, och då också odjuren. Leia tyckte att det var jobbigt och det gick inte så bra att rida. Längtar till den tid då odjuren inte finns ...

Mannen var i alla fall med och hade med kameran och några okej bilder blev det.















Nu var det slut med bildbombningen, vad tycker ni om mina nya ridbyxor förresten? Nu är hästarna ute igen och jag ska hoppa in i duschen. Kanske blir det någon rad till senare i kväll,  på återseende UZ

Kommentarer

Postat av: Oliivia ;)

Publicerad 2010-07-15 21:26:15

ja, såg kommentaren också nu men tog bort den...

Vilka fina bilder och ridbyxor.

Hoppas att ni har det bra, kram <3

Postat av: Anna o Wille

Publicerad 2010-07-17 15:14:16

Så härligt det ser ut....blir riktigt ridsugen. Tycker ridbyxorna va super fina...ser sköna ut. Ni får ha en skön sommar...Kram Anna o Wille

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela