Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

måndag 21 juni

Publicerad 2010-06-21 21:27:58 i Blandat,

Jobb i dag igen, och en riktigt lång arbetsdag, mer än nio timmar. Här hemma har barnen myst med morfar, vilken stjärna han är =)

Stalltjejen har varit här och hon och tjejen tog ut Fia på en liten skritt-tur. Hon hade väl inte varit så jättepigg av att gå ut helt själv. Närsta gång får vi ta med nån mer häst.

Tyckte att Dennis svansade efter henne idag så jag undrar om han känner nåt misstänkt. Men än verkar inte intresset vara ömsesidigt så fortfarande tror jag att det har gått vägen. Om en vecka ska vi kolla henne.

Nu ska vi hjälpa barnen med kvällsysslorna, ha en skön kväll önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela