Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

måndag 28 juni

Publicerad 2010-06-28 09:53:07 i Finemang,

Kl 9.47

Det blir ingen dräktighetskoll av Fia idag. Veterinären ville att det skulle ha gått 16 hela dygn så det blir i morgon vid halv fem. Känslan är fortfarande att hon är dräktig, Dennis har inte brytt sig något överdrivet mer och hon luktar inte så där speciellt som brunst luktar. Och är hon inte dräktig så tror jag att vi har åtminstonde en chans till innan hingsten åker på nya uppdrag. Han ska åka till en ny ryttare för att fortsätta sin tävlingskarriär.

Nu blir det stranden en stund och sedan jobb igen.

Kommentarer

Postat av: Oliivia

Publicerad 2010-06-29 10:51:54

Hoppas att det går bra! Jag tänker på er <3

Du får smsa när ni har varit där.

Puss och Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela