Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

onsdag 2 juni

Publicerad 2010-06-02 22:00:27 i Blandat,

Vilket väder, äntligen =) Och idag har det blivit ridning. Jag på Leia och tjejen på Dennis - ut i skogen, men först förbi en massa hinder så som motorcyklar, traktorer med avställda vagnar och så vidare. Men jag tänker att alla upplevelser som vi klarar av gör att vi tar ett steg framåt.

Leia var pigg och framåt, Dennis var trött och inte alls på hugget. Vanligtvis brukar han tycka att det är ganska kul att rida ut, men idag var han inte riktigt som vanligt.

Med oss på ridturen hade vi två av byns mammor på varsin connemara och deras döttrar på varsin ponny. Vilket gäng =)

Nu vill mannen ha datorn så jag får önska en trevlig kväll och sända en hälsning till min pappa som jag vet läser bloggen. Idag har han hämtat barnen tidigare från dagis och fritis och dessutom tagit med kompisar hem. Och hemma här blev det bad i gummibåt, vattenspridare och korv till alla. TACK för att du ställder upp för dina barnbarn. Vi älskar dig! UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-06-03 22:04:30

Det var ett tag sen jag kommenterade nu. Vill bara hälsa och säga att jag är din trogna läsare! Missar inte en dag! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela