Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

söndag 20 juni

Publicerad 2010-06-20 23:15:34 i Blandat,

Hemma igen efter första riktiga jobbarkvällen, trött i huvudet och trött i kroppen. Det tar alltid några arbetspass att komma igång ordentligt och leva upp till alla förväntningar ...

Hästarna har inte fått mycket uppmärksamhet idag eftersom förmiddagen spenerades på uv-läger. Äntligen fick vi hem vår lilla stora tös. Oj vad hon hade vuxit, kanske inte så mycket på längd och bredd, men i självkänsla. Hon var stolt och lycklig för hon hade verkligen klarat sig utan familjen i fem dagar och nätter. Vilken tjej!

Nu sover hon gott i sin nybäddade säng, och hon blev glad för sitt nystädade rum. För mig blir det också sängen nu, måste bara varva ner lite efter en hektisk kväll.

Må gott önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela