Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

fredag 7 maj

Publicerad 2010-05-07 21:04:24 i Blandat,

Hu, vilket väder. Isande kall vind och molning himmel. Jag vill ha varm och härlig vår...

Idag är tjejen på premiärhajk med UV och de ska sova i militärtält mitt ute i skogen. Undrar hur detta ska gå. Jag packade ner massor av extra kläder och hon lovade att ha på sig mössa när hon sov. Det blir spännande att höra vad hon tycker i morgon. Det är verkligen tomt här hemma utan henne.

Det blev ingen ridning i dag. Tar nya tag i morgon och hoppas på att tiden räcker till då. Har dock stretchat Fia, men idag protesterade hon lite. Hoppas att det bara var tillfälligt. De ha sprungit som vildar i vinden i dag. Hela gänget har varit som tokiga. 

Nu är det fredagsmys med familjen, godis och gott i soffan. Önskar er en trevlig fredagskväll gör UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela