Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

tisdag 18 maj

Publicerad 2010-05-18 22:55:31 i Blandat,

Tisdagar är inga bra hästdagar. Det blir inte mycket gjort alls, stackars mina små. Jag hinner bara precis göra det allra nödvändigaste. Det beror dels på att jag arbetar sent, dels på att barnen har aktiviteter.

Jag har precis varit och tagit in hästarna, och trots att det var en ljummen och skön kväll så står de i kö vid grinden och väntar, ivriga på att få komma in i stallet. Konstigt att de inte hellre väljer att vara ute.

Idag fyller stalltjejen år, GRATTIS, säger vi på Mattisgården <3

Nu blir det sova, ha en skön sömn önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Oliivia <3

Publicerad 2010-05-19 16:17:35

Tack tack ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela