Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

tisdag 25 maj

Publicerad 2010-05-25 22:17:34 i Blandat,

Det blev en härlig ridtur i dag. Jag och Leia, tjejen och Vilma och stalltjejen på sin låneponny. Vi gav oss av på nya vägar in i "blåbärsskogen" och det var underbart. Vi red över stock och sten och visste inte alltid precis var vi var, men hade ändå en känsla av vilka vägar vi skulle välja. Och till slut kom vi fram till den stora vägen igen och kunde skritta hemåt i sakta mak.

Idag fungerade galoppen bra och Leia verkade också tycka det var kul att raca lite. Hon är allt en positiv och snäll individ som alltid vill väl.
Nu blir det snart sängen. Ha en god natt önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela