Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

torsdag 27 maj

Publicerad 2010-05-27 22:11:53 i Blandat,

Ojdå, det blev visst ingen blogg igår ... vi var iväg på vårfest i min skola. Vi hade melodifestival och det var jättemysigt med alla goa barn som sjöng och dansade och var glada.
Hästarna fick inte så mycket omsorg som de borde, men så blir det ibland.
Ikväll har jag varit ute och pysslat om dem. Leia hon är så fin och glad jämt. Hoppas hoppas att hon blir minst lika gammal som sin mor. Då blir vi nästan pensionärer ihop. Lycka =)
Fia mår ganska fint, jag längtar till vi ska åka till hingsten. Men ännu har hon inte visat någon självklart tydlig brunst. Jag får ringa och höra hur man gör då. Kanske åker man ändå.
Nu ska vi kolla melodifestivalen på tv ... och sedan blir det sängen.
Må fint önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela