Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

torsdag 6 maj

Publicerad 2010-05-06 20:46:46 i Blandat,

Jaha, vad har hänt i dag då? Inte så mycket faktiskt. Jobbade länge och när alla barn var hämtade så var det dags att ge sig upp till skolan igen för att ha en arbetskväll i skolträdgården. Det var trevligt, men kallt och ganska trist. Om nu något kan vara både trevligt och trist samtidigt. Det var trevligt att träffa alla människor men trist att rensa land.

Hästarna har inte gjort så mycket idag. Vi har stretchat och det gick bra. Hon är inte överförtjust men hon protesterar inte på samma sätt som för en vecka sedan.

I morgon ska jag försöka hinna rida ut en sväng med Leia.

Trevlig kväll önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela