Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Tisdag 16 november

Publicerad 2010-11-16 18:55:57 i Blandat,

I dag var det mörkt när jag åkte till jobbet och mörkt när jag åkte hem ... nu är verkligen årets mörka tid här!

Killarna är med mannen och lämnar släpet för lagning av bromsarna, något var fel vid besiktningen. Tjejen är på UV och jag är alldeles ensam hemma. Det hör inte till vanligheterna. Huset är tyst och stilla. Tur att vår goa hund Tilda ligger här bredvid mig annars hade jag nästan känt mig lite ensam.

Hästarna är omskötta, matade och nattade och de mådde utmärkt. Det blir en vilodag för alla, både hästar och ryttare på tisdagar eftersom vi jobbar sen och tjejen har kvällsaktivitet.

Ha en go kväll önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela