Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

söndag 17 oktober

Publicerad 2010-10-17 21:40:12 i Saga,

Nu är hon hemma - vår nya lilla tjej. Sundance heter hon, men vi ska kalla henne Saga för hon såg ut som en riktig liten sagohäst. Det är mannen som har valt namn, vi hade först tänkt kalla henne Sunny men det blir alldeles för likt Leias mamma som vi kallade Sonny.

I morgon ska jag släppa ut henne tillsammans med Fia och sedan får vi se om vi vågar släppa ut hela gänget tillsammans.

Ha en skön kväll önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-10-23 21:34:44

Oj! Så nu är även du lycklig ägare till en liten Saga! Bild önskas!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela