Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Tisdag 24 maj

Publicerad 2011-05-24 06:11:44 i Blandat,

Vet inte om jag ska gråta eller skratta ... ingen fölis i natt heller. Hon står så lugnt och snällt och bara väntar och ser ut att må jättebra. I natt har vi inte stört henne en enda gång för vi fick låna en kamera i går som har bevakat henne.

Nej, nu ska jag gå och släppa ut hästarna och klappa om min fina Fia sedan väntar ännu en lång och intensiv arbetsdag - mammalediga grannen får vara fölvakt igen.

Ha en skön dag önskar UZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela