Mattisgården

- handlar om familjen Z och livet med våra djur

Kärt återseende

Publicerad 2011-11-05 21:39:11 i Leia,

Det blev ett kärt återseende när Leia fick träffa sina kompisar på hemmaplan igen. Benet såg sådär ut. Svullet och lite söndertvättat. Men det behövs ju tvätt för att få bort bakterierna.
I kväll har jag bara tvättat med lactasyl för att de goda bakterierna ska få chans att överleva. Och så smörjde jag med helosan.
Här kommer lite bilder.
En trivsam rullning efter resan hem och lite bus med kompisarna.
Vi hörs igen, ha en trevlig lördagkväll önskar UZ

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-11-06 08:08:37

Hoppas det löser sig och att du kan hitta en lösning som känns bra för alla. Jag själv har inte gjort det än. Kram

Postat av: amanda

Publicerad 2011-11-06 11:29:10

mysiga bilder! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

UZ

Jag skriver om vardagen för familjen Z och livet med våra fyra hästar, Dennis, Vilma, Finemang och Leia. Jag skriver främst för att jag själv ska memorera allt som händer och sker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela